На седници Општинског већа, којој је председавао др Радован Уверић, одржаној 10. априла, једногласно је прихваћен почетни ликвидациони извештај ЈП „Дирекција за изградњу града“. Према речима ликвидационог управника Гордане Ћирић, почетни ликвидациони биланс је састављен са стањем на дан покретања поступка ликвидације – 29. новембра 2016. године. Укупан износ признатих потраживања поверилаца ЈП „Дирекција за изградњу града“ износи нешто више од 37,9 милиона динара. Одлуком о ликвидацији овог предузећа, права и обавезе су пренете на Општину Нови Кнежевац, као оснивача, и измирење свих доспелих обавеза ликвидираног предузећа биће извршене из општинског буџета. Почетни ликвидациони извештај подноси се Скупштини општине на усвајање, а потом се доставља Регистру привредних субјеката ради регистрације. Ликвидација ће се завршити спровођењем ликвидационог поступка и завршетком намирења признатих потраживања повериоцима најдуже у року од пет година од дана регистрације извештаја.
Учествујући у расправи на седници Општинског већа, народни посланик Радован Јанчић је нагласио да ЈП „Дирекција за изградњу града“ у ликвидацији – највећу своту, већу од 31 милиона динара, дугује фирми „Миленијум тим“ из Београда.
-Тај проблем је настао захваљујући бившем „успешном“ директору ЈП „Дирекција за изградњу града“ и бившем „успешном“ руководству општине, који су, без сагласности Управе за капитална улагања Војводине, продужили уговор за изградњу канализације у Новом Кнежевцу након рока (30. априла 2016. године), истакао је Радован Јанчић.- Уколико Управа за капитална улагања Војводине не прихвати договор са актуелном локалном самоуправом, очекује нас тужба. А, значајну своту на листи признатих потраживања чине и потраживања бивших радника ЈП „Дирекција за изградњу града“ од 3,2 милиона динара (који ће расти на основу камате) – за неисплаћене зараде, јубиларне награде и трошкове парничног поступка утврђене судском пресудом. Реч је о тешком пропусту, пошто је бивши директор, по упутству бившег општинског руководства, смањио зараде запосленима, без анекса уговора о раду. У следу догађаја, изведен је, уочи прошлогодишњих локалних избора, намеран ударац – запослени су тужили послодавца и добили судски спор. Иначе би, без та два проблема, листа признатих потраживања била вредна око четири – пет милиона динара.
То је још један у низу бројних дугова које је актуелна локална самоуправа наследила од претходника, на челу са Демократском странком и бившим председником општине Драганом Бабићем.
Општинско веће је, између осталог, дало сагласнот на Правилник о унутрашњој организацији и систематизацији послова и радних места у ЈКП „7. октобар“. Према речима в.д. директора месних комуналаца Радивоја Драгића, новом систематизацијом је смањен број руководилаца у предузећу, а радна места су рационализована. Досадашња систематизација је била скупа и није доприносила ефикасном раду.
У ЈКП „7. октобар“ су запослена 49 радника, а законодавац дозвољава да се број повећа на 61. Комуналцима недостају радници за одржавање водовода, зеленила и чистоће.
Веће је дало сагласнот на Предлог ценовника за искључење и поновно укључење на водоводну мрежу. Предвиђено је смањење цене за физичка лица ( са 8.700 на 4.800 динара) и правна лица (са 17.400 на 9.600 динара). В.д. директора Радивој Драгић је смањење цена образложио планираним искључењем нередовних платиша, којима ће, на тај начин бити олакшано поновно прикључење на водводну мрежу. Комуналци ће бити истрајни у наплати својих услуга.
Прихваћена је и Одлука о суоснивању Јавног предузећа за просторно и урбанистичко планирање и пројектовање „Завода за урбанизам Војводине „ Нови Сад. Према речима председника др Радована Уверића, 27 војвођанских општина су суоснивачи овог предузећа.
-Оснива се заједничко јавно предузеће, како би се обезбедило континуирано и квалитетно обављање послова из просторног и урбанистичког планирања, заштите животне средине и других стручних делатоности, образложио је др Уверић.